AJUDES PER A LA PRODUCCIÓ D'EXPOSICIONS, EN CONCEPTE DE MATERIALS I LA PUBLICACIÓ DEL CATÀLEG, CÀTEDRA D'ART CONTEMPORANI ANTONI MIRÓ

Data d'aprovació
17/04/2024
Data de publicació
19/04/2024
Òrgan competent
Rectora
Secció
CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Títol: AJUDES PER A LA PRODUCCIÓ D'EXPOSICIONS, EN CONCEPTE DE MATERIALS I LA PUBLICACIÓ DEL CATÀLEG, CÀTEDRA D'ART CONTEMPORANI ANTONI MIRÓ

Secció: CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Òrgan: Rectora

Data d'aprovació: dimecres, 17 d'abril de 2024

AJUDES PER A LA PRODUCCIÓ D'EXPOSICIONS, EN CONCEPTE DE MATERIALS I LA PUBLICACIÓ DEL CATÀLEG, CÀTEDRA D'ART CONTEMPORANI ANTONI MIRÓ

1. Objecte de la convocatòria i procediment de concessió

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, de tres (3) AJUDES per a la producció d'exposicions, en concepte de materials i la publicació del catàleg.

Amb esta proposta, la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró de la Universitat d'Alacant vol promoure la producció d'exposicions i contribuir a la promoció de l'art contemporani.

2. Requisits de les Persones Beneficiàries

Podran obtenir la condició de beneficiari i sol·licitar aquesta AJUDA les persones que:

·         Presenten un projecte, d'extensió i configuració lliures, que expresse clarament l'objectiu dins de manifestacions com la pintura, el dibuix, l'escultura, la fotografia, el videoart, la instal·lació o qualsevol altra matèria relacionada amb l'art contemporani.

·         no siguen beneficiari/a d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.

3. Número i dotació de les beques.

Es concedirà un número màxim de tres (3) AJUDES, per una quantia de 1500  € (euros) cada una, a pagar dels fons destinats a la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

L'AJUDA es destinarà exclusivament a la realització del projecte presentat en concepte de materials per part de la persona o grup de persones que participen en la convocatòria. Aquestes hauran de presentar dins del termini i en la forma establida els corresponents documents justificatius sense que en cap cas puga ser excedida la  quantia indicada per a cada AJUDA (1500 €).

4. Termini i procediment de presentació de sol·licituds

4.1. Termini de presentació

La convocatòria es publicarà en el BOUA amb caràcter informatiu prèviament a la publicació del seu extracte en el DOGV.

El termini de sol·licituds s'inicia el dia 25 d'abril de 2024 i finalitza el dia 10 de maig  de 2024 a les 23.59 h.

4.2. Procediment de presentació

Les sol·licituds es presentaran utilitzant la instància genèrica, a través de:

UACloud /eAdministració/ INSTÀNCIA GENÈRICA

Caldrà indicar en la sol·licitud:

- Ajudes per a la producció d'exposicions, en concepte de materials i la publicació del catàleg, Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

- Dirigit al Departament de Filologia Catalana: Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

S'adjuntarà la següent documentació:

- Formulari de sol·licitud degudament emplenat (annex 1)

- Currículum del concursant o de cadascun dels membres del grup concursant

5. Criteris d'adjudicació

L'assignació de la  AJUDA es realitzarà seguint els següents criteris:

1.    Adequació de la proposta a l'objectiu de la convocatòria: 0-2 punts.

2.    Interès de l'activitat: 0-3 punts.

3.    Viabilitat de la proposta: 0-3 punts.

4.    Innovació de la proposta: 0-2 punts.

5.    Multilingüisme de la proposta: 0-1 punt.

6.    Integració d'una perspectiva de gènere: 0-1 punt.

6. Òrgan Gestor i Comissió de valoració

6.1. Òrgan gestor

L'òrgan gestor de la convocatòria, Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró a través del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant, s'encarregará de l'ordenació i instrucció del procediment, acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de dictar-se resolució.

Les dades de la unitat administrativa de referència per a qualsevol consulta són:

Departament de Filologia Catalana, Facultat de Filosofia i Lletres I

Telèfon: 965.90.34.10

Correu electrònic: catedra.antonimiro@ua.es

Quan la sol·licitud no reunisca els requisits o no s'acompanye de la documentació que resulte exigible, es notificarà a la persona sol·licitant la causa que impedeix la continuació del procediment, i se li requerirà perquè, de conformitat amb la legislació de procediment administratiu comú, esmene la falta o acompanye els documents preceptius amb indicació que si així no es fera es tindrà per desistit de la seua petició prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.

6.2. Comissió de Valoració i Seguiment

Les sol·licituds seran analitzades per una Comissió de Valoració i Seguiment constituïda al efecte de la qual  formaran part:

-       El Director de Relacions i Projectes Institucionals, que farà de president.

-       La directora de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró, que farà de secretària.

-       El Sr. Antoni Miro o la persona en qui delegue.

La Comissió de Valoració i Seguiment realitzarà l'examen i avaluació de les sol·licituds presentades.

Els membres de la Comissió de Valoració signaran el document d'absència  de conflicte d'interessos (DACI).

7. Resolució, notificació i publicació dels resultats

Atès el principi de transparència arreplegat en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, i al qual es disposa en l'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les publicacions detallades en aquestes bases es realitzaran en l'adreça web https://web.ua.es/va/catedramiro substituint la notificació a les persones interessades i produint els mateixos efectes.

La proposta de resolució provisional de les ajudes es publicarà a partir dels 10 dies hàbils  una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. A partir de l'endemà de la seua publicació, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a la presentació de les al·legacions que estimen pertinents, davant l'òrgan gestor.

Transcorregut aquest termini i a la vista la proposta motivada de la resolució per la comissió de valoració, la Rectora de la Universitat d'Alacant dictarà la resolució que procedisca.

8. Marc legal i pressupostari

Aquesta convocatòria amb codi 2024SBV091 serveix de base reguladora i es troba recollida en la línia de subvenció 2024LS027  del Pla Estratègic de Subvencions 2024 de la Universitat d'Alacant.

La subvenció assignada s'ajustarà al que  es disposa en la llei 38/2003 i en el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, normativa interna de la Universitat d'Alacant i la present convocatòria.

La dotació de les AJUDES d'un màxim de 4.500 euros serà sufragada amb càrrec al capítol IV orgànica 34.20.4B.00.01 del pressupost de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

L'execució d'aquesta dotació està supeditada a la disponibilitat pressupostària de la UA. S'aplicaran les disposicions fiscals pertinents.

9. Obligacions, justificació de persones beneficiàries i pagament.

9.1. Obligacions de les persones beneficiàries.

Són obligacions de les persones beneficiàries, a més de les establides en la Llei 38/2003, General de Subvencions, les següents:

Drets de reproducció / propietat:

1.    L'acceptació de l'AJUDA  concedida comporta la cessió dels drets de propietat intel·lectual dels projectes realitzats per a la difusió posterior i la reproducció d'aquests en mitjans impresos i digitals, en el marc de la legislació corresponent.

El material i les idees que formen part dels projectes no seleccionats que presenten els candidats són propietat intel·lectual dels candidats, amb la qual cosa ni la Càtedra ni la Universitat d'Alacant podran usar aquests continguts sense el consentiment dels aspirants. Tota la documentació rebuda per part dels aspirants que es presenten a la convocatòria, en el cas de no ser seleccionats, es podrà arreplegar dins del període d'un mes en el Departament de Filologia Catalana (sede de la Direcció de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró) de la Universitat d'Alacant per a la seua devolució.

2.    A més, són obligacions de les persones beneficiàries, l'acceptació i la justificació de l'ajuda, les contemplades en l'article 14 de Llei 38/2003, General de Subvencions, d'entre les que es troben:

a)    Realitzar l'activitat que fonamenta la concessió de l'AJUDA  en els termes establits en aquestes bases reguladores i una altra normativa d'aplicació.

b)    Sotmetre's a les actuacions, la comprovació, el seguiment i l'avaluació de la unitat gestora i òrgans de control interns i externs.

c)    Conservar els documents justificatius de l'activitat, una vegada realitzada, incloent els documents electrònics, en tant que puguen ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

9.2. Justificació de persones beneficiàries i pagament

En virtut de l'article 34.4 de Llei 38/2003 General de Subvencions i article 88.2 del RD 887/2006 Reglament de la Llei General de Subvencions, s'estableix:

- Un primer pagament anticipat que suposa el lliurament de fons amb caràcter previ a la justificació, com a finançament necessari per a poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció, per un import del 40% de la quantia concedida dins dels 30 dies naturals següents a partir de la resolució definitiva. Este primer pagament, de 600 € s'abonarà en el moment de la concessió i després que les persones adjudicatàries de les AJUDES les hagen acceptades i s'hagen compromès a portar el projecte a terme durant els tres (3) mesos següents.

- El segon pagament es tramitarà pel 60% restant, es farà dins dels 30 dies naturals següents a partir del lliurament del treball acabat, per quantia de 900 €, una vegada haja sigut acceptat per la comissió de valoració i seguiment de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

Juntament amb el lliurament del projecte acabat s'aportarà tota la documentació necessària per a la justificació de les despeses realitzades en concepte de materials, objecte de l'ajuda de la present convocatòria.

La data fi de justificació de despeses serà el 30 de setembre de 2024.

Les obres seleccionades, una vegada concloses i lliurades, seran exposades a la sala Club 2 del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) (annex 2) entre els mesos de novembre de 2024 i gener 2025.

A més, es realitzarà la publicació dels projectes en forma de catàleg.

Les institucions constituents de la Càtedra, en la mesura de les seues disponibilitats, coordinaran una exposició individual a cada un, en la mateixa data i sala, en el Museu de la Universitat d'Alacant si és el cas, en col·laboració amb altres institucions.

L'incompliment per la persona beneficiària de qualsevol dels requisits i obligacions, establits en la resolució de concessió de la subvenció i en aquesta convocatòria i bases reguladores, podrà donar lloc a la revocació total o parcial de la subvenció i al reintegrament, en el seu cas, de les quantitats indegudament percebudes.

9.3. Desestimació de les AJUDES

En cas de no justificar l'AJUDA concedida o no concloure el treball, la quantitat anticipada ha de reintegrar-se, en els termes de les legislacions de subvencions.

La Càtedra es reserva el dret de suspendre la continuïtat de l'AJUDA per l'incompliment dels compromisos contrets per part de la persona beneficiària o per la renúncia d'aquesta.

En els casos de renúncia o suspensió esmentats, l'entitat convocant podrà nomenar un o una suplent com a nova persona adjudicatària de l'ajuda.

10. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb el que  disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i tramitar les sol·licituds de participació en aquesta convocatòria.

La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la  Universitat d'Alacant, i en el consentiment expressat en la vostra sol·licitud de participació en aquesta. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedits, excepte obligació legal i seran conservats durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat citada.

Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Pot, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de protecció de dades a través de l'adreça dpd@ua.es.

La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.

11. Recursos

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós-administratiu davant el jutjat del contenciós-administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà al de la publicació de la present, davant la rectora, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

D'acord amb l'article 112 de la Llei 39/2015, no es podrà presentar recurs contra els actes de tràmit, llevat que aquests decidisquen directa o indirectament el fons de l'assumpte o determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produïsquen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims.

A Alacant, a 13 de març de 2024

La rectora,

P.D. de firma, el director de Relacions i Projectes Institucionals

(Resolució de 4 de gener de 2021)

Juan Llopis Taverner

AJUDES PER A LA PRODUCCIÓ D'EXPOSICIONS, EN CONCEPTE DE MATERIALS I LA PUBLICACIÓ DEL CATÀLEG, CÀTEDRA D'ART CONTEMPORANI ANTONI MIRÓ

1. Objecte de la convocatòria i procediment de concessió

L'objecte d'aquesta convocatòria és la concessió, en règim de concurrència competitiva, de tres (3) AJUDES per a la producció d'exposicions, en concepte de materials i la publicació del catàleg.

Amb esta proposta, la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró de la Universitat d'Alacant vol promoure la producció d'exposicions i contribuir a la promoció de l'art contemporani.

2. Requisits de les Persones Beneficiàries

Podran obtenir la condició de beneficiari i sol·licitar aquesta AJUDA les persones que:

·         Presenten un projecte, d'extensió i configuració lliures, que expresse clarament l'objectiu dins de manifestacions com la pintura, el dibuix, l'escultura, la fotografia, el videoart, la instal·lació o qualsevol altra matèria relacionada amb l'art contemporani.

·         no siguen beneficiari/a d'una altra ajuda destinada al mateix objecte.

3. Número i dotació de les beques.

Es concedirà un número màxim de tres (3) AJUDES, per una quantia de 1500  € (euros) cada una, a pagar dels fons destinats a la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

L'AJUDA es destinarà exclusivament a la realització del projecte presentat en concepte de materials per part de la persona o grup de persones que participen en la convocatòria. Aquestes hauran de presentar dins del termini i en la forma establida els corresponents documents justificatius sense que en cap cas puga ser excedida la  quantia indicada per a cada AJUDA (1500 €).

4. Termini i procediment de presentació de sol·licituds

4.1. Termini de presentació

La convocatòria es publicarà en el BOUA amb caràcter informatiu prèviament a la publicació del seu extracte en el DOGV.

El termini de sol·licituds s'inicia el dia 25 d'abril de 2024 i finalitza el dia 10 de maig  de 2024 a les 23.59 h.

4.2. Procediment de presentació

Les sol·licituds es presentaran utilitzant la instància genèrica, a través de:

UACloud /eAdministració/ INSTÀNCIA GENÈRICA

Caldrà indicar en la sol·licitud:

- Ajudes per a la producció d'exposicions, en concepte de materials i la publicació del catàleg, Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

- Dirigit al Departament de Filologia Catalana: Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

S'adjuntarà la següent documentació:

- Formulari de sol·licitud degudament emplenat (annex 1)

- Currículum del concursant o de cadascun dels membres del grup concursant

5. Criteris d'adjudicació

L'assignació de la  AJUDA es realitzarà seguint els següents criteris:

1.    Adequació de la proposta a l'objectiu de la convocatòria: 0-2 punts.

2.    Interès de l'activitat: 0-3 punts.

3.    Viabilitat de la proposta: 0-3 punts.

4.    Innovació de la proposta: 0-2 punts.

5.    Multilingüisme de la proposta: 0-1 punt.

6.    Integració d'una perspectiva de gènere: 0-1 punt.

6. Òrgan Gestor i Comissió de valoració

6.1. Òrgan gestor

L'òrgan gestor de la convocatòria, Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró a través del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant, s'encarregará de l'ordenació i instrucció del procediment, acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut dels quals ha de dictar-se resolució.

Les dades de la unitat administrativa de referència per a qualsevol consulta són:

Departament de Filologia Catalana, Facultat de Filosofia i Lletres I

Telèfon: 965.90.34.10

Correu electrònic: catedra.antonimiro@ua.es

Quan la sol·licitud no reunisca els requisits o no s'acompanye de la documentació que resulte exigible, es notificarà a la persona sol·licitant la causa que impedeix la continuació del procediment, i se li requerirà perquè, de conformitat amb la legislació de procediment administratiu comú, esmene la falta o acompanye els documents preceptius amb indicació que si així no es fera es tindrà per desistit de la seua petició prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.

6.2. Comissió de Valoració i Seguiment

Les sol·licituds seran analitzades per una Comissió de Valoració i Seguiment constituïda al efecte de la qual  formaran part:

-       El Director de Relacions i Projectes Institucionals, que farà de president.

-       La directora de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró, que farà de secretària.

-       El Sr. Antoni Miro o la persona en qui delegue.

La Comissió de Valoració i Seguiment realitzarà l'examen i avaluació de les sol·licituds presentades.

Els membres de la Comissió de Valoració signaran el document d'absència  de conflicte d'interessos (DACI).

7. Resolució, notificació i publicació dels resultats

Atès el principi de transparència arreplegat en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, i al qual es disposa en l'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les publicacions detallades en aquestes bases es realitzaran en l'adreça web https://web.ua.es/va/catedramiro substituint la notificació a les persones interessades i produint els mateixos efectes.

La proposta de resolució provisional de les ajudes es publicarà a partir dels 10 dies hàbils  una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. A partir de l'endemà de la seua publicació, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a la presentació de les al·legacions que estimen pertinents, davant l'òrgan gestor.

Transcorregut aquest termini i a la vista la proposta motivada de la resolució per la comissió de valoració, la Rectora de la Universitat d'Alacant dictarà la resolució que procedisca.

8. Marc legal i pressupostari

Aquesta convocatòria amb codi 2024SBV087 serveix de base reguladora i es troba recollida en la línia de subvenció 2024LS027  del Pla Estratègic de Subvencions 2024 de la Universitat d'Alacant.

La subvenció assignada s'ajustarà al que  es disposa en la llei 38/2003 i en el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, normativa interna de la Universitat d'Alacant i la present convocatòria.

La dotació de les AJUDES d'un màxim de 4.500 euros serà sufragada amb càrrec al capítol IV orgànica 34.20.4B.00.01 del pressupost de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

L'execució d'aquesta dotació està supeditada a la disponibilitat pressupostària de la UA. S'aplicaran les disposicions fiscals pertinents.

9. Obligacions, justificació de persones beneficiàries i pagament.

9.1. Obligacions de les persones beneficiàries.

Són obligacions de les persones beneficiàries, a més de les establides en la Llei 38/2003, General de Subvencions, les següents:

Drets de reproducció / propietat:

1.    L'acceptació de l'AJUDA  concedida comporta la cessió dels drets de propietat intel·lectual dels projectes realitzats per a la difusió posterior i la reproducció d'aquests en mitjans impresos i digitals, en el marc de la legislació corresponent.

El material i les idees que formen part dels projectes no seleccionats que presenten els candidats són propietat intel·lectual dels candidats, amb la qual cosa ni la Càtedra ni la Universitat d'Alacant podran usar aquests continguts sense el consentiment dels aspirants. Tota la documentació rebuda per part dels aspirants que es presenten a la convocatòria, en el cas de no ser seleccionats, es podrà arreplegar dins del període d'un mes en el Departament de Filologia Catalana (sede de la Direcció de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró) de la Universitat d'Alacant per a la seua devolució.

2.    A més, són obligacions de les persones beneficiàries, l'acceptació i la justificació de l'ajuda, les contemplades en l'article 14 de Llei 38/2003, General de Subvencions, d'entre les que es troben:

a)    Realitzar l'activitat que fonamenta la concessió de l'AJUDA  en els termes establits en aquestes bases reguladores i una altra normativa d'aplicació.

b)    Sotmetre's a les actuacions, la comprovació, el seguiment i l'avaluació de la unitat gestora i òrgans de control interns i externs.

c)    Conservar els documents justificatius de l'activitat, una vegada realitzada, incloent els documents electrònics, en tant que puguen ser objecte d'actuacions de comprovació i control.

9.2. Justificació de persones beneficiàries i pagament

En virtut de l'article 34.4 de Llei 38/2003 General de Subvencions i article 88.2 del RD 887/2006 Reglament de la Llei General de Subvencions, s'estableix:

- Un primer pagament anticipat que suposa el lliurament de fons amb caràcter previ a la justificació, com a finançament necessari per a poder dur a terme les actuacions inherents a la subvenció, per un import del 40% de la quantia concedida dins dels 30 dies naturals següents a partir de la resolució definitiva. Este primer pagament, de 600 € s'abonarà en el moment de la concessió i després que les persones adjudicatàries de les AJUDES les hagen acceptades i s'hagen compromès a portar el projecte a terme durant els tres (3) mesos següents.

- El segon pagament es tramitarà pel 60% restant, es farà dins dels 30 dies naturals següents a partir del lliurament del treball acabat, per quantia de 900 €, una vegada haja sigut acceptat per la comissió de valoració i seguiment de la Càtedra d'Art Contemporani Antoni Miró.

Juntament amb el lliurament del projecte acabat s'aportarà tota la documentació necessària per a la justificació de les despeses realitzades en concepte de materials, objecte de l'ajuda de la present convocatòria.

La data fi de justificació de despeses serà el 30 de setembre de 2024.

Les obres seleccionades, una vegada concloses i lliurades, seran exposades a la sala Club 2 del Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) (annex 2) entre els mesos de novembre de 2024 i gener 2025.

A més, es realitzarà la publicació dels projectes en forma de catàleg.

Les institucions constituents de la Càtedra, en la mesura de les seues disponibilitats, coordinaran una exposició individual a cada un, en la mateixa data i sala, en el Museu de la Universitat d'Alacant si és el cas, en col·laboració amb altres institucions.

L'incompliment per la persona beneficiària de qualsevol dels requisits i obligacions, establits en la resolució de concessió de la subvenció i en aquesta convocatòria i bases reguladores, podrà donar lloc a la revocació total o parcial de la subvenció i al reintegrament, en el seu cas, de les quantitats indegudament percebudes.

9.3. Desestimació de les AJUDES

En cas de no justificar l'AJUDA concedida o no concloure el treball, la quantitat anticipada ha de reintegrar-se, en els termes de les legislacions de subvencions.

La Càtedra es reserva el dret de suspendre la continuïtat de l'AJUDA per l'incompliment dels compromisos contrets per part de la persona beneficiària o per la renúncia d'aquesta.

En els casos de renúncia o suspensió esmentats, l'entitat convocant podrà nomenar un o una suplent com a nova persona adjudicatària de l'ajuda.

10. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb el que  disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i tramitar les sol·licituds de participació en aquesta convocatòria.

La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la  Universitat d'Alacant, i en el consentiment expressat en la vostra sol·licitud de participació en aquesta. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedits, excepte obligació legal i seran conservats durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat citada.

Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Pot, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de protecció de dades a través de l'adreça dpd@ua.es.

La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.

11. Recursos

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós-administratiu davant el jutjat del contenciós-administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà al de la publicació de la present, davant la rectora, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

D'acord amb l'article 112 de la Llei 39/2015, no es podrà presentar recurs contra els actes de tràmit, llevat que aquests decidisquen directa o indirectament el fons de l'assumpte o determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produïsquen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims.

A Alacant, a 13 de març de 2024

La rectora,

P.D. de firma, el director de Relacions i Projectes Institucionals

(Resolució de 4 de gener de 2021)

Juan Llopis Taverner