CONVOCATÒRIA URGENT DE BORSA DE TREBALL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER A OCUPAR LLOCS D'ESPECIALISTA TÈCNIC EN EL SERVEI DE CULTURA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT. BT-03/18.

Data d'aprovació
03/09/2018
Data de publicació
06/09/2018
Òrgan competent
Rector
Secció
CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Títol: CONVOCATÒRIA URGENT DE BORSA DE TREBALL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER A OCUPAR LLOCS D'ESPECIALISTA TÈCNIC EN EL SERVEI DE CULTURA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT. BT-03/18.

Secció: CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Òrgan: Rector

Data d'aprovació: dilluns, 3 de setembre de 2018

REFERÈNCIA: BT-03/18

CONVOCATÒRIA URGENT DE BORSA DE TREBALL DE LA UNIVERSITAT D’ALACANT PER A OCUPAR LLOCS D’ESPECIALISTA TÈCNIC EN EL SERVEI DE CULTURA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT.

La Universitat d’Alacant, d’acord amb el que estableix l’art 17.3 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià (DOGV de 20 d’abril), en el Reglament de creació i funcionament de les borses de treball de personal d’administració i serveis (Consell de Govern de 30/09/2004) i la resta de normativa general d’aplicació, convoca una borsa de treball, per mitjà de nomenament com a funcionari interí, de llocs de treball amb el perfil que s’inclou en les bases següents:

1a. Lloc de treball: Especialista tècnic C1 19 30. Itinerari professional: Administració Especial, Imatge i Comunicació.

D’acord amb el que preveu l’acord de Consell de Govern de la Universitat d’Alacant de 17 de desembre de 2013, pel qual s’aprova el II Pla d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes de la Universitat d’Alacant, es fa constar que no existeix infrarepresentació de cap dels gèneres en els llocs d'especialista tècnic.

2a. Requisits de les o dels aspirants: El compliment dels requisits indicats a continuació haurà d’estar referit sempre a la data d’expiració del termini fixat per a la presentació d’instàncies i mantenir-se fins a la data de formalització del nomenament:

- Estar en possessió o haver abonat els drets per a l’expedició del títol de de Batxiller, Tècnica o Tècnic o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes en l’estranger, caldrà estar en possessió de la credencial que n’acredite l’homologació o equivalència.

- Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions arreplegades en l’art. 57.1, 57.2 o 57.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic (BOE de 31 d’octubre).

- Tenir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a l’exercici de les funcions del lloc de treball.

- Tenir complits 16 anys i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.

- Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per al que, amb caràcter previ al nomenament com a funcionària interina o funcionari interí, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite posseir aquestes capacitats i aptituds. A aquests efectes els reconeixements es podran realitzar a través dels serveis mèdics existents en el servei de prevenció de la Universitat d'Alacant.

- No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l’exercici de qualssevol funcions públiques o d’aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de persones nacionals d’altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l’accés a l’ocupació pública.

3a. Objecte/Funcions:

- Mantenir el funcionament, la conservació i la reparació dels equipaments tècnics dels sistemes d’il·luminació i so.

- Realitzar el desenvolupament i seguiment tècnic d’activitats culturals, acadèmiques i institucionals de la Universitat d’Alacant.

- Atendre i donar suport tècnic als artistes i companyies que actuen tant en les instal·lacions de la Universitat d’Alacant, com en altres espais quan es tracte d’espectacles produïts o emparats per la Universitat d’Alacant.

- Mantenir el funcionament, la conservació i la reparació dels equipaments tècnics dels sistemes d’il·luminació i so.

- Recolzar les activitats tant de muntatge i desmuntatge d’exposicions, com també de recollida i lliurament d’exposicions.

4a. Perfil: Es valorarà:

- Experiència i formació relacionada amb les funcions del lloc de treball descrites en la base 3a.

- Titulació acadèmica oficial (màxim 1 punt):

· Es valorarà amb 1 punt estar en possessió d'alguna de les següents titulacions:

· Tècnic o Tècnica Superior en Il·luminació, Captació i Tractament d'Imatge.

· Tècnic o Tècnica Superior en Producció d'Audiovisuals i Espectacles.

· Tècnic o Tècnica Superior en Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles.

· Tècnic o Tècnica Superior en So per a Audiovisuals i Espectacles.

· Grau en Comunicació audiovisual, així com qualsevol altre grau amb un pla d'estudis que puga considerar-se equivalent.

· Grau en Enginyeria de So i Imatge, així com qualsevol altre grau amb un pla d'estudis que puga considerar-se equivalent.

· Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en So i Imatge.

· Es valorarà amb 0,4 punts estar en possessió de qualsevol altra titulació de superior nivell acadèmic a l'exigida en la convocatòria

5a. Sistema de selecció:

a) Prova. Es realitzarà una prova pràctica relacionada amb l'objecte i perfil de la convocatòria, per a valorar l'adequació de les o dels aspirants a les funcions que s’han de realitzar.

Es puntuarà de 0 a 5 punts. Per a passar a la fase b), baremació de mèrits, i poder formar part de la borsa, la candidata o candidat haurà d’haver obtingut almenys 3 punts en la prova.

b) Baremació de mèrits. La comissió encarregada de resoldre (composta segons es detalla en la base 10a) valorarà els currículums del personal aspirant que haja superat la prova prevista en l’apartat anterior, d’acord amb el barem que figura en l’annex I. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins a la data en què acaba el termini de presentació d’instàncies establit a continuació.

6a. Confecció de la borsa: Es compondrà seguint l’ordre descendent de la puntuació total obtinguda per cada candidata o candidat en les dues fases, sempre que s’haguera aconseguit el mínim descrit en la prova.

En cas d’empat en la puntuació final, es resoldrà de la forma prevista en el Reglament de creació i funcionament de les borses de treball en la Universitat d’Alacant.

En el cas que en la base 1a s’haja fet constar infrarepresentació d’algun dels gèneres i es produïra un empat en la puntuació total del procés, per a dirimir aquest empat s’hi aplicaran les Instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en el Consell de Govern de 26 d’octubre de 2016 (BOUA de 28 d’octubre).

7a. Presentació d’instàncies: Les instàncies estaran disponibles en l’adreça següent de la pàgina web de la Universitat:

https://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/impresos.html

i podran presentar-se en l’oficina principal del Registre General de la Universitat (edifici de Gerència i Serveis Generals del Campus de Sant Vicent) o en les oficines auxiliars, situades en les secretaries de centre i en la Seu d’Alacant, en el termini de 10 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Universitat d’Alacant (BOUA).

Es podran emprar les vies establides en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació de l’últim paràgraf del punt 2 de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, de l’1 d’octubre), preferentment a través de les oficines de Correus; en aquest cas, la sol·licitud que s’hi presente haurà d’anar en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar-hi el segell amb la data de presentació abans de certificar-la.

En cap cas s’admetrà la presentació de sol·licituds a través del Registre Electrònic de la Universitat d’Alacant.

A la instància, que haurà d'anar signada, caldrà adjuntar-hi:

- Fotocòpia del DNI. Les o els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar fotocòpia del NIE, o si no disposen d’aquest últim, fotocòpia del passaport o d’un altre document del seu país d’origen que n’acredite la identitat, l’edat i la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure o estar a càrrec del nacional d’un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar una declaració en què s’indique que no s’ha produït una separació de dret del cònjuge i, si escau, que l’aspirant viu o està a càrrec seu.

- Fotocòpia del títol acadèmic que es requereix per a poder participar en la convocatòria (base 2a) o resguard d’haver abonat els drets per a expedir-lo.

- Model de currículum

de la Universitat d’Alacant per a les convocatòries de borses de treball, disponible en la mateixa pàgina web referenciada per a la instància, signat i acompanyat de fotocòpies de tots els mèrits que s’hi al·leguen amb les especificacions que s’indiquen en la base 8a.

La comissió no valorarà aquells mèrits aportats una vegada finalitzat el termini establit en la base 9a per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.

En qualsevol moment del procés, es podrà sol·licitar al personal aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si és el cas, de la seua traducció per intèrpret jurat.

8a. Documentació justificativa de tot allò que s’ha exposat en el currículum:

Els mèrits s’hauran d’al·legar i provar documentalment, per mitjà de còpia simple, segons es detalla:

8.1. Titulació: Títol oficial o equivalent.

8.2. Experiència: a) En la Universitat d’Alacant: certificat del Servei de Gestió de Personal i b) Fora de la Universitat: Informe de Vida Laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i contractes de treball. Quan de les dades contingudes en el contracte de treball no es desprenga la relació amb l’objecte i el perfil de la convocatòria, s’haurà de complementar amb un certificat de l’empresa on consten les funcions desenvolupades.

8.3. Formació: a) Cursos: certificat en què consten, a més del títol del curs o cursos, el programa, la durada en hores i la data de realització d’aquests.

b) Beques: certificat en què conste la data de concessió, el període de gaudi, el seu objecte i les activitats desenvolupades.

8.4. Coneixements de valencià: Certificació expedida per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o equiparades per la normativa vigent.

8.5. Coneixement d’idioma anglès, alemany o francès: Certificat dels organismes de la taula d’equivalències continguda en l’annex I d’aquesta convocatòria.

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència d'aquests cursos amb el nivell del MCER. Per a açò s'haurà d'adjuntar fotocòpia del títol amb el seu revers, on conste tal circumstància, o el certificat electrònic disponible en UACloud/eAdministració/Tràmits laborals/Certificat de Formació/Certificat, on s'especifica aquesta equivalència.

Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga l'anglès, l'alemany o el francès, podran certificar el nivell d'aquests idiomes amb els següents títols acadèmics cursats en la llengua oficial corresponent, en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:
Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquest títol serà remès des del Servei de Selecció i Formació al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a la persona interessada la traducció del títol en els casos en què siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular del títol, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

9a. Relació d’aspirants admesos i exclosos: Una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, es publicarà la relació provisional d’aspirants admesos i exclosos. A partir de l’endemà de ser publicada, les persones interessades tindran un termini de 10 dies hàbils per a presentar-hi possibles esmenes. En cas de tractar-se de convocatòries urgents, aquest termini serà de 5 dies. Transcorregut aquest, es publicarà la relació definitiva d’aspirants admesos i exclosos.

10a. Comissió de selecció: La Comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà composta, tal com estableix l’article 4.2. del Reglament anteriorment indicat, per 7 membres i els seus suplents: presidenta o president i 6 vocals, un dels quals hi actuarà com a secretària o secretari. La composició d’aquesta haurà d’ajustar-se als principis d’imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dones i homes.

El nomenament dels membres es farà públic abans de l’acte de constitució.

La Comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i igualtat d’oportunitats i de tracte entre dones i homes.

11a. Notificacions a les o els aspirants: D’acord amb l’article 45.1 b) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d’altres actes que se’n deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa, es realitzaran en l’adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació següent:

https://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/bolsas-trabajo/actual/,

substituint a la notificació a les persones interessades i produint els mateixos efectes.

En aquesta mateixa adreça es troba la resta d’informació general referent a la convocatòria, l’Annex I, i l’accés a tota la normativa i legislació que s’hi esmenta.

12a. Protecció de dades de caràcter personal: Les dades de caràcter personal aportades per les o els aspirants quedaran incloses en el fitxer automatitzat de personal d’aquesta Universitat, que es compromet a no fer-ne un ús diferent d’aquell per al qual han sigut sol·licitades, segons la resolució de la Universitat d’Alacant, de 17 de desembre de 2002, per la qual es regulen els fitxers automatitzats de dades de caràcter personal (DOGV de 15 de gener de 2003).

La Universitat d’Alacant informa així mateix, sobre la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i, si és el cas, d’oposició, que preveu l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades, els quals han de ser exercits, per escrit, davant el gerent d’aquesta Universitat.

13a. Recursos: Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se’n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu d’Alacant que hi resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l’endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que estableix l’article 114 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar-hi recurs de reposició en el termini d’un mes comptat a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta, davant el rector, d’acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s’hi utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

Davant les actuacions de la Comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d’alçada previst en l’article 121 de la Llei 39/2015, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant l’òrgan que va dictar l’acte que s’impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre’l.

Alacant, 3 de setembre de 2018

El rector,

P.D. El gerent (Resolució de 19 de maig de 2016)

Rafael Pla Penalva