CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL ES CONVOCA PROCÉS DE PRESELECCIÓ PER A COBRIR, AMB CONTRACTE INDEFINIT, UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A SUPERIOR PER A COL·LABORAR AMB LA LÍNIA D'INVESTIGACIÓ FINANÇADA "BRETXA DIGITAL GENERACIONAL" REFERÈNCIA: I-PAS-38/23
- Data d'aprovació
- 24/03/2023
- Data de publicació
- 27/03/2023
- Òrgan competent
- Rectora
- Secció
- CONVOCATÒRIES I CONCURSOS
Títol: CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL ES CONVOCA PROCÉS DE PRESELECCIÓ PER A COBRIR, AMB CONTRACTE INDEFINIT, UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A SUPERIOR PER A COL·LABORAR AMB LA LÍNIA D'INVESTIGACIÓ FINANÇADA "BRETXA DIGITAL GENERACIONAL" REFERÈNCIA: I-PAS-38/23
Secció: CONVOCATÒRIES I CONCURSOS
Òrgan: Rectora
Data d'aprovació: divendres, 24 de març de 2023
REFERÈNCIA: I-PAS-38/23
CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL ES CONVOCA PROCÉS DE PRESELECCIÓ PER A COBRIR, AMB CONTRACTE INDEFINIT, UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A SUPERIOR PER A COL·LABORAR AMB LA LÍNIA D'INVESTIGACIÓ FINANÇADA "BRETXA DIGITAL GENERACIONAL"
La Universitat d'Alacant, d'acord amb el que estableix la Normativa reguladora de les convocatòries per a la selecció de personal d'administració i serveis contractat en règim laboral en els projectes d'investigació, disponible en l'adreça següent de la seua pàgina web https://s.ua.es/va/nlJx, aprovada pel Consell de Govern del 22 de desembre de 2009 (BOUA del 15 de gener de 2010), com també en la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de taxes, comunicacions, notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció per a la contractació en règim laboral de personal d'administració i serveis, i altra normativa general d'aplicació, convoca procés de preselecció per a cobrir llocs de treball, d'acord amb les bases següents:
1a. Característiques del lloc de treball convocat:
a) La celebració del contracte de treball i les condicions del mateix estaran supeditades a la signatura del conveni de col·laboració entre la Generalitat, a través de la Conselleria d'Innovació, Universitats i Societat Digital i la Universitat d'Alacant, per a la finalització de les despeses de funcionament de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional durant l'exercici 2023.
b) Nombre de places: una.
c) Lloc de treball: tècnic/a superior.
d) Línia d'investigació finançada: "Bretxa Digital Generacional".
e) Jornada: parcial 25h/setmana en horari de matí/vesprada.
f) Retribució: 920 € bruts mensuals més les pagues extra corresponents segons la normativa vigent (2 pagues extra anuals de 567,85 € cadascuna, o part proporcional per a períodes inferiors a l'any).
De conformitat amb el que preveu l'acord del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant del 27 de gener de 2022, pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant i amb l'article 61.2.f de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, es fa constar que la distribució percentual en els llocs de tècnic/a superior contractats en règim laboral en els projectes d'investigació, és del 55,71% de dones i el 44,29% d'homes, per la qual cosa no existeix infrarepresentació de cap dels gèneres.
2a. Primer projecte/càtedra en el qual col·laborarà:
- Nom de la càtedra: "Bretxa Digital Generacional".
Una vegada finalitzada la duració d'aquest primer projecte/càtedra o la seua disponibilitat pressupostària, la persona que siga preseleccionada per a ocupar la plaça es podrà incorporar a altres projectes/càtedres pertanyents a la mateixa línia d'investigació finançada.
- Tasques que s'han de desenvolupar:
· Suport a l'anàlisi bibliogràfica i documental.
· Suport al treball de camp de les activitats d'investigació previstes en la Càtedra.
· Suport en les activitats de transferència i comunicació previstes en la Càtedra.
· Suport a qualsevol altra tasca que estiga relacionada amb la proposta d'activitats de la Càtedra.
3a. Barem que cal aplicar segons el perfil de la plaça convocada:
- 3.1 Titulació acadèmica oficial (fins a 2 punts). Es valoraran les titulacions següents: Grau en Publicitat i Relacions Públiques, Grau en Sociologia o titulacions equivalents.
- 3.2 Experiència (màxim 3 punts). Es valorarà la realització de tasques i activitats mitjançant relació contractual laboral en qualsevol àmbit, o experiència administrativa exclosa l'activitat docent, a raó d'1 punt per any complet o part proporcional per mesos complets per a períodes inferiors a l'any relacionades amb les tasques que s'han de desenvolupar descrites en la base 2a de la convocatòria i en:
· Programes estadístics i d'anàlisi qualitativa.
· Programes d'edició de vídeos i gràfics.
· Organització d'esdeveniments i comunicació digital.
- 3.3 Formació complementària (màxim 3 punts). Es valorarà la formació relacionada amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base 2a de la convocatòria i en:
· Programes estadístics i d'anàlisi qualitativa.
· Programes d'edició de vídeos i gràfics.
· Organització d'esdeveniments i comunicació digital.
3.3.a) Fins a un màxim d'1 punt els cursos, rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, a raó de 0'01 punt per hora de duració fins a un màxim de 50 hores per curs. En tot cas, se n'exclourà l'ensenyament reglat.
3.3.b) Assistència a jornades, seminaris i congressos a raó de 0,01 punts per assistència.
3.3.c) Fins a un màxim de 2 punts el període de formació desenvolupat mitjançant acompliment de beques, a raó de 0,08 punts per mes complet si són beques obtingudes a través de convocatòria pública, i a raó de 0,04 per mes complet si són beques obtingudes mitjançant adjudicació directa.
Les beques que preveuen la transformació de temps de gaudi de la beca en modalitats contractuals laborals es valoraran, quant a la vigència dels contractes, en l'apartat Experiència.
- 3.4 Currículum acadèmic (màxim 5 punts). Es valorarà el currículum acadèmic relacionat amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base 2a de la convocatòria i amb el perfil de la plaça, base 3a.
3.4.a) Expedient acadèmic de la titulació o les titulacions detallades en la base 3.1: fins a un màxim de 2 punts, d'acord amb l'expressió següent:
en què M és la nota mitjana obtinguda en una de les titulacions de les especificades en l'esmentada base 3.1, tal com apareix en l'expedient acadèmic del candidat o la candidata d'acord amb l'equació següent:
en què Ci és el nombre de crèdits de l'assignatura i, Ni és la qualificació corresponent (Aprovat = 1; Notable = 2; Excel·lent = 3; Matrícula d'Honor = 4) i nc és el nombre d'assignatures de la titulació.
3.4.b) Publicacions científiques (articles, llibres, revistes, etc.) i patents: fins a 1 punt.
3.4.c) Col·laboracions en tasques d'investigació: fins a 0,50 punts.
3.4.d) Comunicacions, ponències i pòsters en congressos, jornades i seminaris: fins a 1 punt.
3.4.e) Estades en altres centres o organismes desenvolupant activitats directament relacionades amb les tasques descrites en la base 2a de la convocatòria i amb el perfil de la plaça, base 3a: fins a 0,50 punts.
4a. Requisits del personal aspirant. El compliment dels requisits relacionats a continuació haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació d'instàncies i mantenir-lo fins a la data de formalització del contracte:
- Estar en possessió del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent, o haver abonat els drets per a expedir-lo. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o equivalència.
En cap cas es consideren com a titulacions equivalents al títol de grau les correspondències al nivell MECES dels títols universitaris oficials pertanyents a ordenacions acadèmiques anteriors a l'Espai Europeu d'Educació Superior regulades pel Reial decret 889/2022, de 18 d'octubre, d'acord amb el que s'estableix en la disposició addicional quarta del citat Reial decret.
- Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions arreplegades en l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (BOE de 31 d'octubre). En el cas establit en el punt 4 d'aquest article, quan es requerisca la residència legal a Espanya, se n'haurà d'estar en possessió en el moment de la formalització i signatura del contracte de treball.
- Tenir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a l'acompliment del lloc de treball.
- Tenir compliments 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per a la qual cosa, amb caràcter previ a la signatura del contracte, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite teneir aquestes capacitats i aptituds. A aquest efecte els reconeixements es podran realitzar a través dels serveis mèdics existents en el Servei de Prevenció de la Universitat d'Alacant.
- No trobar-se inhabilitat per sentència ferma o a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.
5a. Presentació de sol·licituds. En virtut de la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència de la Universitat d'Alacant per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics, els qui desitgen prendre part en aquest procés de selecció presentaran, en el termini de 10 dies hàbils comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Universitat d'Alacant (BOUA), la corresponent sol·licitud que es formalitzarà a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.ua.es/va o en la següent adreça: https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/Tramites/index?, seleccionant el tràmit establit: `Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
En aquesta mateixa aplicació haurà d'adjuntar-se la documentació que s'indica en aquesta mateixa base escanejada en format JPG, JPEG, PDF, DOC o DOCX. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.
Els mitjans electrònics que s'empraran en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la seu electrònica. En la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació', que es troba disponible en la següent pàgina web del Servei de Selecció i Formació, https://s.ua.es/va/ntvr, pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds.
Documentació digitalitzada que s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud. Caldrà adjuntar-la en l'apartat `Documents adjunts', segons indica el punt 5 de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació':
- DNI. El personal aspirant de nacionalitat espanyola podrà optar entre adjuntar la fotocòpia del DNI o donar el seu consentiment a la Universitat d'Alacant per a la consulta de les seues dades d'identitat, consentiment que li serà sol·licitat quan formalitze la sol·licitud.
Aquelles persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran d'adjuntar el document expedit per les autoritats competents del seu país d'origen o de procedència que acredite la seua identitat, edat i nacionalitat i acudir amb l'original d'aquest document el dia de la realització de l'entrevista i/o prova, en el cas que la base 8a contemplara la seua realització. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada en l'apartat `DNI' o `Un altre document identificatiu'.
- Títol acadèmic que es requereix per a poder participar en la convocatòria (base 4a) o resguard d'haver abonat els drets per a l'expedició, que haurà de ser adjuntat en l'apartat `Titulació'.
- Model de Currículum de la Universitat d'Alacant per a personal d'administració i serveis en projectes d'investigació, disponible en la següent direcció de la pàgina web de la Universitat: https://s.ua.es/va/nlJf, que haurà de ser adjuntat en l'apartat `Model currículum', i acompanyar la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats amb les següents especificacions:
- Per a l'apartat `1. Titulació: nota mitjana ponderada de l'expedient', s'adjuntarà, sempre que es detalle expressament en la base 3a (barem que cal aplicar) una titulació que s'ha de valorar:
o Certificació acadèmica o fitxa informativa segellada per la secretaria del centre en la qual conste la mitjana obtinguda en la titulació corresponent. En el cas del títol de doctor/a, la certificació acadèmica haurà de contenir el programa de doctorat, la qualificació de la tesi doctoral i les assignatures del període formatiu d'aquest.
o En el cas d'un títol universitari estranger homologat a títol oficial universitari espanyol, s'haurà d'aportar certificat acadèmic oficial i declaració d'equivalència de nota mitjana obtinguda segons el procediment establit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
- Per a l'apartat `6. Activitats de caràcter professional':
o Experiència en una administració pública o universitat pública: certificat - full de servei que continga tant el lloc i el subgrup de titulació de la categoria/escala/cos en la qual s'han prestat els serveis com la classe de personal empleat públic (personal funcionari de carrera, personal funcionari interí, personal laboral o personal eventual).
En cap cas es valorarà l'experiència professional com a personal eventual, tal com s'estableix en l'article 19.6 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.
o Experiència en el sector privat: informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i contractes de treball.
En els dos casos, quan de les dades contingudes en el certificat-full de servei o contracte de treball no es desprenga la relació amb les tasques que s'han desenvolupar i el perfil de la plaça (bases 2a i 3a), es complementarà amb un certificat de l'empresa en què consten les funcions desenvolupades.
o En el cas de les persones treballadores per compte propi o autònomes, s'haurà d'aportar informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i certificat de l'empresa o empreses amb les quals haja col·laborat en què s'acredite l'obra o el servei realitzat.
- Per a l'apartat `7. Publicacions científiques i patents':
o Per a acreditar les publicacions científiques s'haurà d'adjuntar la pàgina en què conste l'autor/a o autors/es i el títol de la publicació o els enllaços verificables en què es troben les publicacions, sempre que existisca l'accés a aquestes fonts de dades.
La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum haurà de ser adjuntada en l'apartat corresponent, segons s'indica en el punt 5 de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
La comissió no valorarà aquells mèrits que, fins i tot havent-se al·legat, no hagen sigut degudament acreditats una vegada finalitzat el termini establit en la base 6a per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.
En qualsevol moment del procés, es podrà sol·licitar al personal aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si escau, de la traducció per intèrpret jurat d'aquests.
6a. Relació d'aspirants admesos i exclosos. Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos. A partir de l'endemà de la publicació, les persones interessades tindran un termini de 5 dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes accedint al seu expedient en administració electrònica, tal com s'indica en l'apartat d'esmena de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'. Una vegada transcorregut aquest termini, es publicarà la relació definitiva d'aspirants admesos i exclosos.
7a. Comissió de selecció. La comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà composta per 5 membres i els seus suplents: presidenta o president, secretària o secretari i 3 vocals, i la composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels components, i procurar una composició equilibrada entre dones i homes, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.
El nomenament dels membres es farà públic abans de l'acte de constitució.
La comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats i de tracte entre dones i homes.
8a. Sistema de selecció amb dues fases:
a) Baremació de mèrits: la comissió valorarà els mèrits al·legats pel personal aspirant en els seus currículums d'acord amb el barem que es detalla en la base 3a de la convocatòria i amb l'acord previ dels criteris de valoració específics d'aquells apartats que ho requerisquen. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins al dia que finalitze el termini de presentació d'instàncies establit en la base 5a.
b) Entrevista personal, la finalitat de la qual serà la de valorar l'adequació de l'aspirant per a ocupar el lloc de treball oferit. Es puntuarà de 0 a 5 punts i per a la realització es convocarà el personal aspirant amb una antelació mínima de 4 dies hàbils, i s'indicarà en aquesta convocatòria si es realitzarà de manera presencial o mitjançant videoconferència, com també les instruccions per a la realització i els mitjans tècnics necessaris. La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant donarà lloc a la seua exclusió del procés de selecció.
Els resultats provisionals de les dues fases, en la primera juntament amb els criteris de valoració específics del barem, es publicaran amb un termini de reclamacions establit per la Comissió d'almenys 3 dies hàbils. Contra aquests resultats provisionals, les persones interessades tindran la possibilitat de presentar reclamacions accedint al seu expedient en administració electrònica, tal com s'indica en l'apartat de reclamacions de la `Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'. Una vegada vistes les reclamacions o transcorregut aquest termini sense haver-ne presentat cap, es publicaran els resultats definitius.
9a. Preselecció:
La Comissió, per a l'elaboració de la proposta de preselecció, sumarà les puntuacions obtingudes i les ordenarà de major a menor; la proposta d'adjudicació correspondrà a l'aspirant amb major puntuació. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent:
1r En el cas que en la base 1a s'haja fet constar infrarepresentació d'algun dels gèneres i es produïra un empat en la puntuació total del procés entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat ateses les instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016 (BOUA de 28 d'octubre).
2n Si continua l'empat i el sistema de selecció contempla entrevista personal, l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en l'entrevista.
3r Si es manté l'empat i si el lloc de treball convocat és de tècnic/a o tècnic/a superior, s'atendrà la major puntuació en l'apartat de currículum acadèmic de la fase de barem.
4t Si continua l'empat, s'atendrà la major puntuació en la fase de barem.
5è En cas de persistir l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra determinada en la Resolució dictada per la Conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en la qual es publiquen les presents bases en el BOUA, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.
La proposta de la Comissió s'elevarà a la rectora, per a la seua resolució, després de la qual, i si es compleixen les condicions establides en la base 1a a), es formalitzarà un contracte laboral a través del Servei de Gestió de Personal; les condicions de treball d'aquest podran sofrir modificacions substancials a l'empara dels articles 41 i 12.4.e) de l'Estatut dels treballadors.
En vista dels resultats de l'aplicació del sistema de selecció, i en cas d'evidenciar-se la inadequació dels mèrits del personal aspirant al perfil i l'objecte de la convocatòria (base 2a i 3a), es podrà declarar motivadament la no preselecció del lloc convocat.
Amb els aspirants no preseleccionats, sempre que hagen assistit a totes les fases del sistema de selecció i hagen superat la prova eliminatòria, en el cas que n'hi haguera, es constituirà una llista de reserva a la qual es podrà recórrer per a substituir a l'aspirant preseleccionat en cas de renúncia o absència temporal, o per a cobrir noves necessitats del mateix projecte/càtedra o línia d'investigació, sent anomenats segons ordre de puntuació.
10a. Informació i notificacions a les persones aspirants. D'acord amb el que preveu l'article 45.1b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d'altres actes que es deriven d'aquesta convocatòria i que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, es realitzaran a través de la seu electrònica, en l'apartat `Altres documents generals' de l'expedient de l'aspirant associat a aquesta convocatòria i podran ser consultats, a títol informatiu, en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció de Personal - Selecció de Personal d'Investigació següent: https://s.ua.es/va/njdA, que substitueix la notificació a les persones interessades i té els mateixos efectes. En aquesta mateixa adreça es troba la resta d'informació general referent a la convocatòria i l'accés a tota la normativa i legislació que s'hi esmenta.
En el cas d'haver de realitzar alguna notificació individual, es realitzarà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.
11a. Protecció de dades de caràcter personal. D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i resoldre la convocatòria. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedides, excepte obligació legal i seran conservades durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat citada.
Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Pot, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de protecció de dades a través de l'adreça dpd@ua.es.
La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.
12a. Recursos. Contra la convocatòria, les bases i els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptador a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats i el 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria davant la rectora, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.
Davant les actuacions definitives de la Comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015 en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.
La interposició dels recursos de reposició o d'alçada haurà de realitzar-se a través de l'expedient del personal aspirant en administració electrònica, tal com s'indica en l'apartat Recursos de la `Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
No es podrà presentar recurs davant aquelles resolucions o actes que, per establir un termini d'esmenes, reclamacions o al·legacions, no siguen definitives. Les resolucions que es produïsquen després d'aquest tràmit sí que seran susceptibles del recurs corresponent.
La rectora,
El vicerector d'investigació
PD (Resolució de 22 de desembre de 2020)
Juan Mora Pastor