PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER DE LA CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Data d'aprovació
18/04/2024
Data de publicació
22/04/2024
Òrgan competent
Rectora
Secció
CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Títol: PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER DE LA CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Secció: CONVOCATÒRIES I CONCURSOS

Òrgan: Rectora

Data d'aprovació: dijous, 18 d'abril de 2024

PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER DE LA CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

PREÀMBUL

La Càtedra Bretxa Digital Generacional és una iniciativa de la Direcció General per a la Lluita contra la Bretxa Digital i fruit de la col·laboració entre la Universitat d'Alacant i la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. Té la finalitat de realitzar activitats per a potenciar el coneixement sobre les causes, les conseqüències i les solucions relacionades amb la bretxa digital generacional en el marc de les accions de l'Observatori de Bretxa Digital.

Un dels objectius que té aquesta Càtedra Institucional és incentivar la investigació jove sobre temes relacionats amb la bretxa digital generacional i visibilitzar-la amb el propòsit tant de generar coneixement com de sensibilitzar i difondre. Per això es convoquen aquests premis als treballs acadèmics de final de grau (TFG) i de final de màster (TFM).

Esperem que aquests premis servisquen d'incentiu perquè, tant per part del professorat en plantejar aquests treballs acadèmics i d'investigació, com per part de les estudiants i els estudiants en fer-los, es tinga en compte la perspectiva de la bretxa digital generacional.

BASES

Les bases d'aquests premis s'articulen segons els punts següents:

1. OBJECTIU DE LA CONVOCATÒRIA

L'objectiu principal d'aquests premis és la promoció i la difusió de l'activitat docent i investigadora sobre bretxa digital generacional.

2. REQUISITS DE LES PERSONES PARTICIPANTS

Les persones participants seran estudiants matriculats en qualsevol universitat de la Comunitat Valenciana que hagen presentat els treballs de final de grau (TFG) i treballs final de màster (TFM) en:

2.1. convocatòria ordinària o extraordinària del curs 2022/2023

2.2 convocatòria ordinària o extraordinària del curs 2023/2024

No es podran tornar a presentar aquells treballs que han participat en convocatòries anteriors a aquesta. La participació i la concessió del premi està condicionada a la defensa i l'aprovació del treball corresponent, dins de les convocatòries establides anteriorment.

Com a requisit, tots els treballs que es presenten hauran d'abordar el fenomen de la bretxa digital generacional de manera expressa. Els objectius, hipòtesis, marcs metodològics o propostes realitzades hauran de reflectir explícitament l'orientació cap a este fenomen, de manera que les diferents parts del treball queden integrades i no únicament s'enuncie el tema en un o diversos apartats.

3. ACCEPTACIÓ DE LES BASES I OBLIGACIONS DE LES PERSONES PARTICIPANTS

La participació en aquesta convocatòria suposa l'acceptació d'aquestes bases.

Els persones participants responen de la legítima titularitat i originalitat del treball de final de grau/màster.

El lliurament del premi es podrà fer en un acte públic a la Universitat d'Alacant que s'anunciarà amb prou antelació.

Els treballs premiats es donaran a conèixer a través de la web de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional i per altres mitjans que es consideren adequats.

L'incompliment de les bases del concurs podrà ser causa de desestimació i, si escau, del reintegrament dels premis, en els termes establits en la legislació de subvencions.

4. NOMBRE I DOTACIÓ DELS PREMIS

El nombre de premis que cal atorgar són 2, en dues categories

4.1 Millor treball final de grau

4.2 Millor treball final de màster

Dotació dels premis: 500 €, cadascun.

Els premis podran ser declarats deserts si cap dels treballs presentats reunix els requisits suficients per a meréixer la seua concessió. La puntuació mínima requerida per a la concessió del premi és d'un 7 (sent 10 la màxima puntuació que pot obtindre's).

5. TERMINI I PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUD

5.1. Termini de presentació

La convocatòria es publicarà en el BOUA amb caràcter informatiu prèviament a la publicació del seu extracte en el DOGV.

El termini de sol·licituds s'inicia a partir de l'endemà de publicar-se en el DOGV i finalitza el dia 30 de setembre de 2024 a les 23.59 h.

5.2. Procediment de presentació

Les sol·licituds es presentaran mitjançant la instància genèrica, a través de la seu electrònica: (https://seuelectronica.ua.es/va/tramits.html).

Camps que cal completar:

EXPOSA: caldrà indicar-hi: PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL.

SOL·LICITA: Caldrà indicar-hi: «Dirigit a la direcció de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional (Natalia Papí Gálvez) ¿ A/a Francisco Ramón Juan Jover».

DOCUMENTS ADJUNTS:

o   Haurà de pujar-se en format PDF el Treball Final de Grau o Treball final de Màster, sense que en conste l'autoria ni la tutorització.

o   Fitxa informativa de notes on conste el títol i la nota de defensa del treball, en el cas que la Universitat d'Alacant no dispose d'aquesta.

o   Plantilla segons la publicada en la web de la Càtedra per a la convocatòria 2024 (https://brechadigitalgeneracional.com).

La grandària màxima admissible del document és de 15 Mb.

6. ÒRGAN GESTOR

La Càtedra de Bretxa Digital Generacional ordenarà i instruirà el procediment, i acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades d'acord amb les quals han de concedir-se els premis, i el mitjà de contacte serà l'adreça electrònica: cbdgeneracional@ua.es

Quan la sol·licitud no reunisca els requisits o no s'acompanye la documentació que resulte exigible es notificarà a la persona sol·licitant la causa que impedeix la continuació del procediment, i se li requerirà perquè d'acord amb la legislació de procediment administratiu comú esmene la falta o acompanye els documents preceptius amb indicació que, si no ho fera així, se li tindrà per desistit de la petició prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.

7. COMISSIÓ I CRITERIS DE VALORACIÓ

7.1. Composició de la comissió de valoració

La comissió de valoració estarà formada per:

Presidència: La directora o el director de la Càtedra o persona en qui delegue, que actuarà com a presidenta o president

Quatre vocals designats per la Comissió Mixta de Seguiment d'aquesta Càtedra, expertes o experts en la matèria.

Entre els quatre vocals, almenys, es designarà una experta o expert representant de l'àmbit de la Direcció General per a la Lluita contra la Bretxa Digital i una professora o professor de la Universitat d'Alacant.

La secretaria de la comissió de valoració l'ostentarà un vocal, membre de la Universitat d'Alacant, per designació de la Comissió Mixta de Seguiment.

Tots els membres del Jurat participaran amb veu i vot.

El membre del Jurat que tinguera un vincle matrimonial o situació de fet assimilable o el parentiu de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon amb algun concursant o haguera participat com a tutor/cotutor en algun dels treballs presentats a la convocatòria, haurà d'abstenir-se en la valoració d'aquest treball. 

Els membres de la Comissió de Valoració firmaran el document d'absència de conflicte d'interessos (DACI).

7.2. Criteris de valoració

La valoració els treballs es farà, en una única fase, a partir de l'anàlisi i la discussió de la documentació presentada per cada participant. S'atorgarà un màxim de 10 punts, amb la distribució de criteris següent:

Qualificació obtinguda: Màxim de 4 punts

Rellevància dels treballs: Màxim de 2 punts

Originalitat de la proposta: Màxim de 2 punts

Plantejament i disseny del treball: Màxim de 2 punts

8. RESOLUCIÓ, NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DELS RESULTATS

Atès el principi de transparència arreplegat en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i al que disposa l'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les publicacions detallades en aquestes bases es faran, fet que substituirà la notificació a les persones interessades i produirà els mateixos efectes, en l'adreça web:

La proposta de resolució provisional de les ajudes serà publicada en un període màxim de 20 dies des de la finalització del termini de lliurament. A partir de l'endemà de la seua publicació, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a la presentació de les al·legacions que crega pertinents, davant de l'òrgan gestor.

Transcorregut aquest termini i a la vista la proposta motivada de la resolució per la Comissió de Valoració, la rectora de la Universitat d'Alacant dictarà la resolució que escaiga.

9. MARC LEGAL I PRESSUPOSTARI

9.1. Els premis assignats des d'aquesta convocatòria s'ajustaran al que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a les regulacions, requisits i termes establits per les normes de funcionament intern de la UA i al que aquesta convocatòria estableix.

9.2. Esta convocatòria amb codi 2024SBV097 sirve de base reguladora i es troba recollida en la línia de subvenció 2024LS019 del Pla Estratègic de Subvencions 2024 de la Universitat d'Alacant.. La dotació màxima econòmica d'aquesta convocatòria és de 1.000,00 euros i està consignada en l'orgànica 36804B0001. L'execució d'aquesta dotació està supeditada a la disponibilitat de liquiditat de la Universitat d'Alacant. S'aplicaran les disposicions fiscals vigents.

10. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

10.1. D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i tramitar les sol·licituds de participació en aquesta convocatòria.

10.2. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant, i en el consentiment expressat en la sol·licitud de participar-hi.

10.3. En el marc dels tractaments esmentats, les dades de la persona interessada no podran ser cedides, llevat d'obligació legal.

10.4. Us informem que podeu exercir els vostres drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html

10.5. La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els vostres drets i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant, podeu consultar-la en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.

11. RECURSOS

11.1 Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'esta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós¿administratiu davant el jutjat del contenciós¿administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que s'establix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós¿Administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant la rectora, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

D'acord amb l'article 112 de la Llei 39/2015, no es podrà presentar recurs contra els actes de tràmit, llevat que estos decidisquen directament o indirectament el fons de l'assumpte o determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produïsquen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos legítims.

La rectora,

PD de signatura, el director de Relacions i projectes institucionals

(Resolució de 4 de gener del 2021)

Juan Llopis Taverner

PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER DE LA CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

PREÀMBUL

La Càtedra Bretxa Digital Generacional és una iniciativa de la Direcció General per a la Lluita contra la Bretxa Digital i fruit de la col·laboració entre la Universitat d'Alacant i la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. Té la finalitat de realitzar activitats per a potenciar el coneixement sobre les causes, les conseqüències i les solucions relacionades amb la bretxa digital generacional en el marc de les accions de l'Observatori de Bretxa Digital.

Un dels objectius que té aquesta Càtedra Institucional és incentivar la investigació jove sobre temes relacionats amb la bretxa digital generacional i visibilitzar-la amb el propòsit tant de generar coneixement com de sensibilitzar i difondre. Per això es convoquen aquests premis als treballs acadèmics de final de grau (TFG) i de final de màster (TFM).

Esperem que aquests premis servisquen d'incentiu perquè, tant per part del professorat en plantejar aquests treballs acadèmics i d'investigació, com per part de les estudiants i els estudiants en fer-los, es tinga en compte la perspectiva de la bretxa digital generacional.

BASES

Les bases d'aquests premis s'articulen segons els punts següents:

1. OBJECTIU DE LA CONVOCATÒRIA

L'objectiu principal d'aquests premis és la promoció i la difusió de l'activitat docent i investigadora sobre bretxa digital generacional.

2. REQUISITS DE LES PERSONES PARTICIPANTS

Les persones participants seran estudiants matriculats en qualsevol universitat de la Comunitat Valenciana que hagen presentat els treballs de final de grau (TFG) i treballs final de màster (TFM) en:

2.1. convocatòria ordinària o extraordinària del curs 2022/2023

2.2 convocatòria ordinària o extraordinària del curs 2023/2024

No es podran tornar a presentar aquells treballs que han participat en convocatòries anteriors a aquesta. La participació i la concessió del premi està condicionada a la defensa i l'aprovació del treball corresponent, dins de les convocatòries establides anteriorment.

Com a requisit, tots els treballs que es presenten hauran d'abordar el fenomen de la bretxa digital generacional de manera expressa. Els objectius, hipòtesis, marcs metodològics o propostes realitzades hauran de reflectir explícitament l'orientació cap a este fenomen, de manera que les diferents parts del treball queden integrades i no únicament s'enuncie el tema en un o diversos apartats.

3. ACCEPTACIÓ DE LES BASES I OBLIGACIONS DE LES PERSONES PARTICIPANTS

La participació en aquesta convocatòria suposa l'acceptació d'aquestes bases.

Els persones participants responen de la legítima titularitat i originalitat del treball de final de grau/màster.

El lliurament del premi es podrà fer en un acte públic a la Universitat d'Alacant que s'anunciarà amb prou antelació.

Els treballs premiats es donaran a conèixer a través de la web de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional i per altres mitjans que es consideren adequats.

L'incompliment de les bases del concurs podrà ser causa de desestimació i, si escau, del reintegrament dels premis, en els termes establits en la legislació de subvencions.

4. NOMBRE I DOTACIÓ DELS PREMIS

El nombre de premis que cal atorgar són 2, en dues categories

4.1 Millor treball final de grau

4.2 Millor treball final de màster

Dotació dels premis: 500 €, cadascun.

Els premis podran ser declarats deserts si cap dels treballs presentats reunix els requisits suficients per a meréixer la seua concessió. La puntuació mínima requerida per a la concessió del premi és d'un 7 (sent 10 la màxima puntuació que pot obtindre's).

5. TERMINI I PROCEDIMENT DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUD

5.1. Termini de presentació

La convocatòria es publicarà en el BOUA amb caràcter informatiu, prèviament a la publicació de l'extracte d'aquesta en el DOGV.

El termini de presentació comença el 1 de maig de 2024 i finalitza el 30 de setembre del 2024.

5.2. Procediment de presentació

Les sol·licituds es presentaran mitjançant la instància genèrica, a través de la seu electrònica: (https://seuelectronica.ua.es/va/tramits.html).

Camps que cal completar:

EXPOSA: caldrà indicar-hi: PREMIS A TREBALLS FINAL DE GRAU I TREBALLS FINAL DE MÀSTER CÀTEDRA BRETXA DIGITAL GENERACIONAL.

SOL·LICITA: Caldrà indicar-hi: «Dirigit a la direcció de la Càtedra de Bretxa Digital Generacional (Natalia Papí Gálvez) ¿ A/a Francisco Ramón Juan Jover».

DOCUMENTS ADJUNTS:

o   Haurà de pujar-se en format PDF el Treball Final de Grau o Treball final de Màster, sense que en conste l'autoria ni la tutorització.

o   Fitxa informativa de notes on conste el títol i la nota de defensa del treball, en el cas que la Universitat d'Alacant no dispose d'aquesta.

o   Plantilla segons la publicada en la web de la Càtedra per a la convocatòria 2024 (https://brechadigitalgeneracional.com).

La grandària màxima admissible del document és de 15 Mb.

6. ÒRGAN GESTOR

La Càtedra de Bretxa Digital Generacional ordenarà i instruirà el procediment, i acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades d'acord amb les quals han de concedir-se els premis, i el mitjà de contacte serà l'adreça electrònica: cbdgeneracional@ua.es

Quan la sol·licitud no reunisca els requisits o no s'acompanye la documentació que resulte exigible es notificarà a la persona sol·licitant la causa que impedeix la continuació del procediment, i se li requerirà perquè d'acord amb la legislació de procediment administratiu comú esmene la falta o acompanye els documents preceptius amb indicació que, si no ho fera així, se li tindrà per desistit de la petició prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.

7. COMISSIÓ I CRITERIS DE VALORACIÓ

7.1. Composició de la comissió de valoració

La comissió de valoració estarà formada per:

Presidència: La directora o el director de la Càtedra o persona en qui delegue, que actuarà com a presidenta o president

Quatre vocals designats per la Comissió Mixta de Seguiment d'aquesta Càtedra, expertes o experts en la matèria.

Entre els quatre vocals, almenys, es designarà una experta o expert representant de l'àmbit de la Direcció General per a la Lluita contra la Bretxa Digital i una professora o professor de la Universitat d'Alacant.

La secretaria de la comissió de valoració l'ostentarà un vocal, membre de la Universitat d'Alacant, per designació de la Comissió Mixta de Seguiment.

Tots els membres del Jurat participaran amb veu i vot.

El membre del Jurat que tinguera un vincle matrimonial o situació de fet assimilable o el parentiu de consanguinitat dins del quart grau o d'afinitat dins del segon amb algun concursant o haguera participat com a tutor/cotutor en algun dels treballs presentats a la convocatòria, haurà d'abstenir-se en la valoració d'aquest treball. 

Els membres de la Comissió de Valoració firmaran el document d'absència de conflicte d'interessos (DACI).

7.2. Criteris de valoració

La valoració els treballs es farà, en una única fase, a partir de l'anàlisi i la discussió de la documentació presentada per cada participant. S'atorgarà un màxim de 10 punts, amb la distribució de criteris següent:

Qualificació obtinguda: Màxim de 4 punts

Rellevància dels treballs: Màxim de 2 punts

Originalitat de la proposta: Màxim de 2 punts

Plantejament i disseny del treball: Màxim de 2 punts

8. RESOLUCIÓ, NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DELS RESULTATS

Atès el principi de transparència arreplegat en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i al que disposa l'article 45.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les publicacions detallades en aquestes bases es faran, fet que substituirà la notificació a les persones interessades i produirà els mateixos efectes, en l'adreça web:

La proposta de resolució provisional de les ajudes serà publicada en un període màxim de 20 dies des de la finalització del termini de lliurament. A partir de l'endemà de la seua publicació, les persones interessades tindran un termini de 3 dies hàbils per a la presentació de les al·legacions que crega pertinents, davant de l'òrgan gestor.

Transcorregut aquest termini i a la vista la proposta motivada de la resolució per la Comissió de Valoració, la rectora de la Universitat d'Alacant dictarà la resolució que escaiga.

9. MARC LEGAL I PRESSUPOSTARI

9.1. Els premis assignats des d'aquesta convocatòria s'ajustaran al que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a les regulacions, requisits i termes establits per les normes de funcionament intern de la UA i al que aquesta convocatòria estableix.

9.2. Esta convocatòria amb codi 2024SBV097 sirve de base reguladora i es troba recollida en la línia de subvenció 2024LS019 del Pla Estratègic de Subvencions 2024 de la Universitat d'Alacant.. La dotació màxima econòmica d'aquesta convocatòria és de 1.000,00 euros i està consignada en l'orgànica 36804B0001. L'execució d'aquesta dotació està supeditada a la disponibilitat de liquiditat de la Universitat d'Alacant. S'aplicaran les disposicions fiscals vigents.

10. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

10.1. D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i tramitar les sol·licituds de participació en aquesta convocatòria.

10.2. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant, i en el consentiment expressat en la sol·licitud de participar-hi.

10.3. En el marc dels tractaments esmentats, les dades de la persona interessada no podran ser cedides, llevat d'obligació legal.

10.4. Us informem que podeu exercir els vostres drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html

10.5. La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els vostres drets i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant, podeu consultar-la en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.

11. RECURSOS

11.1 Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'esta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós¿administratiu davant el jutjat del contenciós¿administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que s'establix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, l'article 38.4 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós¿Administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant la rectora, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.

D'acord amb l'article 112 de la Llei 39/2015, no es podrà presentar recurs contra els actes de tràmit, llevat que estos decidisquen directament o indirectament el fons de l'assumpte o determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produïsquen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos legítims.

La rectora,

PD de signatura, el director de Relacions i projectes institucionals

(Resolució de 4 de gener del 2021)

Juan Llopis Taverner