CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL S'OFEREIX PER A COBRIR, AMB CONTRACTE TEMPORAL, UNA PLAÇA D'ESPECIALISTA TÈCNIC/A PER A COL·LABORAR EN EL PROJECTE "SMART UNIVERSITY - UNIDIGITAL" DEL VICERRECTORADO DE TRANSFORMACIÓN DIGITAL, FINANÇAT PEL MINISTERI D'UNIVERSITATS, D'ACORD AMB EL QUE S'ESTABLEIX EN EL REIAL DECRET 641/2021, DE 27 DE JULIOL, PEL QUAL ES REGULA LA CONCESSIÓ DIRECTA DE SUBVENCIONS A UNIVERSITATS PÚBLIQUES ESPANYOLES PER A LA MODERNITZACIÓ I DIGITALITZACIÓ DEL SISTEMA UNIVERSITARI ESPAÑOL EN EL MARC DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA. REFERÈNCIA: I-PAS-40/23.
- Data d'aprovació
- 27/03/2023
- Data de publicació
- 28/03/2023
- Òrgan competent
- Rectora
- Secció
- CONVOCATÒRIES I CONCURSOS
Títol: CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL S'OFEREIX PER A COBRIR, AMB CONTRACTE TEMPORAL, UNA PLAÇA D'ESPECIALISTA TÈCNIC/A PER A COL·LABORAR EN EL PROJECTE "SMART UNIVERSITY - UNIDIGITAL" DEL VICERRECTORADO DE TRANSFORMACIÓN DIGITAL, FINANÇAT PEL MINISTERI D'UNIVERSITATS, D'ACORD AMB EL QUE S'ESTABLEIX EN EL REIAL DECRET 641/2021, DE 27 DE JULIOL, PEL QUAL ES REGULA LA CONCESSIÓ DIRECTA DE SUBVENCIONS A UNIVERSITATS PÚBLIQUES ESPANYOLES PER A LA MODERNITZACIÓ I DIGITALITZACIÓ DEL SISTEMA UNIVERSITARI ESPAÑOL EN EL MARC DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA. REFERÈNCIA: I-PAS-40/23.
Secció: CONVOCATÒRIES I CONCURSOS
Òrgan: Rectora
Data d'aprovació: dilluns, 27 de març de 2023
REFERÈNCIA: I-PAS-40/23
CONVOCATÒRIA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT PER LA QUAL S'OFEREIX PER A COBRIR, AMB CONTRACTE TEMPORAL, UNA PLAÇA D'ESPECIALISTA TÈCNIC/A PER A COL·LABORAR EN EL PROJECTE "SMART UNIVERSITY - UNIDIGITAL" DEL VICERRECTORADO DE TRANSFORMACIÓN DIGITAL, FINANÇAT PEL MINISTERI D'UNIVERSITATS, D'ACORD AMB EL QUE S'ESTABLEIX EN EL REIAL DECRET 641/2021, DE 27 DE JULIOL, PEL QUAL ES REGULA LA CONCESSIÓ DIRECTA DE SUBVENCIONS A UNIVERSITATS PÚBLIQUES ESPANYOLES PER A LA MODERNITZACIÓ I DIGITALITZACIÓ DEL SISTEMA UNIVERSITARI ESPAÑOL EN EL MARC DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA.
La Universitat d'Alacant, d'acord amb el que s'estableix en la seua Normativa reguladora de les convocatòries per a la selecció de personal d'administració i serveis contractat en règim laboral en els projectes d'investigació, disponible en la següent direcció de la seua pàgina web: https://s.ua.es/va/nlJx, aprovada per Consell de Govern de 22 de desembre de 2009 (BOUA de 15 de gener de 2010), així com en la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics per a la presentació de sol·licituds, aportació de documentació, pagament de les taxes, les comunicacions, les notificacions i la resta de la tramitació en els processos de selecció per a la contractació en règim laboral de personal d'administració i serveis, i la resta de la normativa general d'aplicació, convoca oferta pública per a cobrir llocs de treball, d'acord amb les bases següents:
1a. Nombre de places: una.
2a. Característiques de la plaça i condicions del contracte de treball:
- Lloc de treball: especialista tècnic/a.
- Jornada: completa en horari de matí.
- Retribució: 1.820 € bruts mensuals més les pagues extra corresponents segons la normativa vigent (2 pagues extra anuals de 722,91 € cadascuna, o part proporcional per a períodes inferiors a l'any).
- Duració inicialment prevista del contracte: 6 mesos.
La duració del contracte estarà vinculada a la finalització de les tasques consignades al lloc convocat dins del projecte, a la duració del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.
De conformitat amb el que preveu l'acord del Consell de Govern de la Universitat d'Alacant del 27 de gener de 2022, pel qual s'aprova el IV Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant i amb l'article 61.2.f de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, es fa constar que la distribució percentual en els llocs d'especialista tècnic/a contractats en règim laboral en els projectes d'investigació, és del 44,83% de dones i el 55,17% d'homes, per la qual cosa no existeix infrarepresentació de cap dels gèneres.
3a. Objecte: Col·laborar amb el projecte "Smart University - UniDigital" a través del desenvolupament frontend en Angular realitzant principalment les tasques següents:
- Programació asíncrona, websockets.
- Integració de components web.
- Gestió i ús de sistemes de representació gràfica de dades (grafana, kibana, chronograf).
- Disseny i desenvolupament d'interfícies web. Generador de continguts multimèdia per a difusió, xarxes socials, presentacions, formació i documentació.
- Desplegament d'aplicacions, manteniment i monitoratge de l'acompliment
4a. Barem que cal aplicar segons el perfil de la plaça convocada:
- 4.1 Titulació acadèmica oficial (fins a 2 punts). Es valoraran les titulacions següents:
· Tècnic Superior en Desenvolupament d'Aplicacions Web.
· Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, Grau en Enginyeria Multimèdia, Grau en Enginyeria en Informàtica o titulacions equivalents.
- 4.2 Experiència (màxim 3 punts). Es valorarà la realització de tasques i activitats mitjançant relació contractual laboral en qualsevol àmbit, o experiència administrativa exclosa l'activitat docent, a raó d'1 punt per any complet o part proporcional per mesos complets per a períodes inferiors a l'any relacionades amb les tasques que s'han de desenvolupar descrites en la base 3a de la convocatòria.
- 4.3 Formació complementària (màxim 3 punts). Es valorarà la formació relacionada amb les tasques que cal desenvolupar descrites en la base 3a de la convocatòria.
4.3.a) Fins a un màxim d'1 punt els cursos, rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, a raó de 0'01 punt per hora de duració fins a un màxim de 50 hores per curs. En tot cas, se n'exclourà l'ensenyament reglat.
4.3.b) Assistència a jornades, seminaris i congressos a raó de 0,01 punts per assistència.
4.3.c) Fins a un màxim de 2 punts el període de formació desenvolupat mitjançant acompliment de beques, a raó de 0,08 punts per mes complet si són beques obtingudes a través de convocatòria pública, i a raó de 0,04 per mes complet si són beques obtingudes mitjançant adjudicació directa.
Les beques que preveuen la transformació de temps de gaudi de la beca en modalitats contractuals laborals es valoraran, quant a la vigència dels contractes, en l'apartat Experiència.
5a. Requisits del personal aspirant: el compliment dels requisits relacionats a continuació haurà d'estar referit sempre a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació d'instàncies i mantenir-se fins al dia de formalització del contracte:
- Estar en possessió del títol de batxiller, tècnica o tècnic o equivalent, o haver abonat els drets per a expedir-lo. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o equivalència.
- Tenir la nacionalitat espanyola o trobar-se en alguna de les situacions que arreplega l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic (BOE de 31 d'octubre). En el cas establit en el punt 4 d'aquest article, quan es requerisca la residència legal a Espanya, s'haurà d'estar en possessió d'aquesta en el moment de la formalització i signatura del contracte de treball.
- Tenir un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per a exercir les funcions del lloc de treball.
- Tenir complits 16 anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques, per al que, amb caràcter previ a la signatura del contracte, s'haurà d'aportar certificat mèdic que acredite posseir aquestes capacitats i aptituds. A aquests efectes els reconeixements es podran realitzar a través dels serveis mèdics existents en el servei de prevenció de la Universitat d'Alacant.
- No estar inhabilitat per una sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el supòsit de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a una sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes al seu estat.
6a. Presentació de sol·licituds: En virtut de la Instrucció de Secretaria General i de la Gerència de la Universitat d'Alacant per la qual s'estableix l'obligatorietat d'utilitzar mitjans electrònics, els qui desitgen prendre part en aquest procés de selecció presentaran, en el termini de 10 dies hàbils comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Universitat d'Alacant (BOUA), la corresponent sol·licitud que es formalitzarà a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.ua.es/va o en la següent adreça: https://cvnet.cpd.ua.es/eadmua/Tramites/index?, seleccionant el tràmit establit: `Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
En aquesta mateixa aplicació haurà d'adjuntar-se la documentació que s'indica en aquesta mateixa base escanejada en format JPG, JPEG, PDF, DOC o DOCX. Es recomana una resolució de 200 ppp i escaneig en blanc i negre. La grandària màxima de tota la documentació que cal adjuntar no podrà superar els 100 Mb.
Els mitjans electrònics que s'empraran en la tramitació de les sol·licituds seran els determinats en la seu electrònica. En la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació', que es troba disponible en la següent pàgina web del Servei de Selecció i Formació, https://s.ua.es/va/ntvr, pot consultar-se tota la informació relativa al procés de presentació de sol·licituds.
Documentació digitalitzada que s'haurà d'adjuntar a la sol·licitud. Caldrà adjuntar-la en l'apartat `Documents adjunts', segons indica el punt 5 de la `Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació':
- DNI. El personal aspirant de nacionalitat espanyola podrà optar entre adjuntar la fotocòpia del DNI o donar el seu consentiment a la Universitat d'Alacant per a la consulta de les seues dades d'identitat, consentiment que li serà sol·licitat quan formalitze la sol·licitud.
Aquelles persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran d'adjuntar el document expedit per les autoritats competents del seu país d'origen o de procedència que acredite la seua identitat, edat i nacionalitat i acudir amb l'original d'aquest document el dia de la realització de l'entrevista i/o prova, en el cas que la base 9a contemplara la seua realització. La documentació requerida en aquest punt haurà de ser adjuntada en l'apartat `DNI' o `Un altre document identificatiu'.
- Títol acadèmic que es requereix per a poder participar en la convocatòria (base 5a) o resguard d'haver abonat els drets per a expedir-lo, que haurà de ser adjuntat en l'apartat `Titulació'.
- Model de Currículum de la Universitat d'Alacant per a personal d'administració i serveis en projectes d'investigació, disponible en la següent direcció de la pàgina web de la Universitat: https://s.ua.es/va/nlJf, que haurà de ser adjuntat en l'apartat `Model currículum', i acompanyar la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats amb les especificacions següents:
- Per a l'apartat `1. Titulació: nota mitjana ponderada de l'expedient', s'adjuntarà, sempre que es detalle expressament en la base 3a (barem que cal aplicar) una titulació que s'ha de valorar:
o Certificació acadèmica o fitxa informativa segellada per la secretaria del centre en la qual conste la mitjana obtinguda en la titulació corresponent. En el cas del títol de doctor/a, la certificació acadèmica haurà de contenir el programa de doctorat, la qualificació de la tesi doctoral i les assignatures del període formatiu d'aquest.
o En el cas d'un títol universitari estranger homologat a títol oficial universitari espanyol, s'haurà d'aportar certificat acadèmic oficial i declaració d'equivalència de nota mitjana obtinguda segons el procediment establit pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
- Per a l'apartat "6. Activitats de caràcter professional":
o Experiència en una administració pública o universitat pública: Certificat - full de servei que continga tant el lloc i subgrup de titulació de la categoria/escala/cos en la qual s'han prestat els serveis, com la classe de personal empleat públic (Personal funcionari de carrera, personal funcionari interí, personal laboral o personal eventual).
En cap cas es valorarà l'experiència professional com a personal eventual, tal com s'estableix en l'article 19.6 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.
o Experiència en el sector privat: Informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i els contractes de treball.
En tots dos casos, quan la relació amb l'objecte i el perfil de la convocatòria no es desprenga de les dades que continga el certificat-full de servei o contracte de treball, s'ha de complementar amb un certificat de l'empresa en què consten les funcions desenvolupades.
o En el cas de les persones treballadores per compte propi o autònomes s'haurà d'aportar Informe de Vida Laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social i certificat de l'empresa o empreses amb les quals haja col·laborat on s'acredite l'obra o el servei realitzat.
La documentació acreditativa dels mèrits al·legats en el currículum haurà de ser adjuntada en el seu apartat corresponent, segons s'indica en el punt 5 de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
La comissió no valorarà aquells mèrits que, fins i tot havent-se al·legat, no hagen sigut degudament acreditats una vegada finalitzat el termini establit en la base 7a per a la presentació d'esmenes a la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos.
En qualsevol moment del procés, es podrà sol·licitar al personal aspirant la presentació dels originals dels documents presentats i, si escau, de la traducció per intèrpret jurat d'aquests.
7a. Relació de persones aspirants admeses i excloses: finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la relació provisional de persones aspirants admeses i excloses. A partir de l'endemà de la publicació, les persones interessades tindran un termini de 5 dies hàbils per a la presentació de possibles esmenes, accedint al seu expedient en administració electrònica, tal i conforme s'indica en l'apartat d'esmena de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'. Transcorregut aquest es publicarà la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses.
8a. Comissió de Selecció: la Comissió encarregada de resoldre la convocatòria estarà composta per 5 membres i les persones suplents: presidenta o president, secretària o secretari i 3 vocals; la composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat de les persones components, procurant una composició equilibrada entre dones i homes, llevat que no siga possible per raons fundades i objectives degudament motivades.
El nomenament dels membres es farà públic abans de l'acte de constitució.
La Comissió vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i igualtat d'oportunitats i tracte entre dones i homes.
9a. Sistema de selecció amb dues fases
a) Baremació de mèrits: la comissió valorarà els mèrits al·legats pel personal aspirant en els seus currículums d'acord amb el barem que es detalla en la base 4a de la convocatòria i amb l'acord previ dels criteris de valoració específics d'aquells apartats que ho requerisquen. Només podran ser considerats aquells mèrits obtinguts fins al dia que finalitze el termini de presentació d'instàncies establit en la base 6a.
b) Entrevista personal, la finalitat de la qual serà la de valorar l'adequació de l'aspirant per a ocupar el lloc de treball oferit. Es puntuarà de 0 a 5 punts i per a la realització es convocarà el personal aspirant amb una antelació mínima de 4 dies hàbils, i s'indicarà en aquesta convocatòria si es realitzarà de manera presencial o mitjançant videoconferència, com també les instruccions per a la realització i els mitjans tècnics necessaris. La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant donarà lloc a la seua exclusió del procés de selecció.
Els resultats provisionals de les dues fases, en la primera juntament amb els criteris de valoració específics del barem, es publicaran amb un termini de reclamacions establit per la Comissió d'almenys 3 dies hàbils. Contra aquests resultats provisionals, les persones interessades tindran la possibilitat de presentar reclamacions accedint al seu expedient en administració electrònica, tal com s'indica en l'apartat de reclamacions de la `Guia per al tràmit Sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'. Una vegada vistes les reclamacions o transcorregut aquest termini sense haver-ne presentat cap, es publicaran els resultats definitius.
10a. Adjudicació.
La Comissió per a l'elaboració de la proposta d'adjudicació sumarà les puntuacions obtingudes i les ordenarà de major a menor; correspondrà la proposta d'adjudicació a l'aspirant amb més puntuació. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent:
1r En el cas que en la base 1a s'haja fet constar infrarepresentació d'algun dels gèneres i es produïra un empat en la puntuació total del procés entre persones de diferent sexe, es dirimirà a favor del sexe que estiga infrarepresentat ateses les instruccions per a resoldre empats en processos selectius, aprovades en Consell de Govern de 26 d'octubre de 2016 (BOUA de 28 d'octubre).
2n Si continua l'empat i el sistema de selecció contempla entrevista personal, l'ordre s'establirà segons la major puntuació obtinguda per cada aspirant en l'entrevista.
3r Si es manté l'empat i si el lloc de treball convocat és de tècnic/a o tècnic/a superior, s'atendrà la major puntuació en l'apartat de currículum acadèmic de la fase de barem.
4t Si continua l'empat, s'atendrà la major puntuació en la fase de barem.
5è En cas de persistir l'empat, aquest es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i s'iniciarà aquest ordre per la lletra determinada en la Resolució dictada per la Conselleria que tinga atribuïda la competència en matèria de funció pública, que estiga en vigor en la data en la qual es publiquen les presents bases en el BOUA, mitjançant la qual es determine l'ordre d'intervenció de les persones aspirants a totes les proves selectives que es facen durant l'any.
La proposta de la Comissió s'elevarà a la rectora per a l'adjudicació, després de la qual es formalitzarà el contracte laboral a través del Servei de Gestió de Personal, les condicions de treball del qual podran patir modificacions substancials a l'empara dels articles 41 i 12.4e de l'Estatut dels treballadors.
A la vista dels resultats de l'aplicació del sistema de selecció, i en cas d'evidenciar-se la inadequació dels mèrits del personal aspirant amb les tasques que cal desenvolupar i el perfil de la plaça (bases 3a i 4a), es podrà declarar motivadament la no adjudicació del lloc convocat.
Amb els aspirants no seleccionats, sempre que hagen assistit a totes les fases del sistema de selecció i hagen superat la prova eliminatòria, en el cas que n'hi haguera, es constituirà una llista de reserva a la qual es podrà recórrer per a substituir a l'aspirant seleccionat en cas de renúncia o absència temporal, o per a cobrir noves necessitats del mateix projecte, sent anomenats segons ordre de puntuació.
11a. Informació i notificacions a les persones aspirants: D'acord amb el que preveu l'article 45.1b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en aquestes bases, així com la informació d'altres actes que es deriven d'aquesta convocatòria i que requerisquen publicació, incloent-hi els recursos en via administrativa, es realitzaran a través de la seu electrònica, en l'apartat `Altres documents generals' de l'expedient de l'aspirant associat a aquesta convocatòria i podran ser consultats, a títol informatiu, en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció de Personal - Selecció de Personal d'Investigació següent: https://s.ua.es/va/njdA, que substitueix la notificació a les persones interessades i té els mateixos efectes. En aquesta mateixa adreça es troba la resta d'informació general referent a la convocatòria i l'accés a tota la normativa i legislació que s'hi esmenta.
En el cas d'haver de realitzar alguna notificació individual, es realitzarà a través del sistema de notificació electrònica de la UA.
12a. Protecció de dades de caràcter personal: D'acord amb el que disposa la legislació vigent en matèria de protecció de dades, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades aportades amb la finalitat de gestionar i resoldre la convocatòria. La base de legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió feta en interès públic o en l'exercici dels poders públics conferits a la Universitat d'Alacant. En el marc dels tractaments esmentats, les vostres dades no podran ser cedides, excepte obligació legal i seran conservades durant el temps estrictament necessari per a complir amb la finalitat citada.
Us informem que la persona interessada pot exercir els seus drets en relació amb el tractament de les dades personals d'accés, rectificació i supressió, entre d'altres, mitjançant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la Seu Electrònica https://seuelectronica.ua.es/va/index.html. Pot, així mateix, posar-se en contacte amb el delegat de protecció de dades a través de l'adreça dpd@ua.es.
La informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades, els drets de la persona interessada i la Política de Privacitat de la Universitat d'Alacant es poden consultar en l'enllaç següent: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.
13a. Recursos: Contra la convocatòria, les bases i els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptador a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats i el 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria davant la rectora, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.
Davant les actuacions definitives de la Comissió de valoració, podrà interposar-se un recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015 en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant la rectora com a òrgan competent per a resoldre'l.
La interposició dels recursos de reposició o d'alçada haurà de realitzar-se a través de l'expedient del personal aspirant en administració electrònica, tal com s'indica en l'apartat Recursos de la `Guia per al tràmit sol·licitud de places personal tècnic per a projectes d'investigació'.
No es podrà presentar recurs davant aquelles resolucions o actes que, per establir un termini d'esmenes, reclamacions o al·legacions, no siguen definitives. Les resolucions que es produïsquen després d'aquest tràmit sí que seran susceptibles del recurs corresponent.
La rectora,
El vicerector d'investigació
P.D. (Resolució de 22 de desembre de 2020)
Juan Mora Pastor